Dag 3, Colombo - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Jennifer Duinkerke - WaarBenJij.nu Dag 3, Colombo - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Jennifer Duinkerke - WaarBenJij.nu

Dag 3, Colombo

Door: Jennifer

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

11 November 2018 | Sri Lanka, Colombo

Vandaag ben ik met Siraj in de tuktuk van een vriend van hem naar het aquarium geweest. Hij kreeg het voor elkaar dat ik voor lokale prijzen naar binnen kon. Het aquarium was een soort kleine dierentuin met natuurlijk vissen, maar ook veel vogels.
Sommige vissen die we zagen zwemmen ook rond in de zee van Sri Lanka. Ook een paar die ik liever niet wil tegenkomen.
Het Engels van Siraj is niet heel goed en soms is dat wel eens lastig. Ik vroeg of er ook haaien zwommen hier en toen zei hij nee, maar even later zagen we een haai en toen zei hij dat die hier ook zwemmen. Ik neem maar even het zekere voor het onzekere en ga niet te ver de zee in.
Verder hebben we ’s avonds nog wat op het strand gehangen en toen heeft hij me redelijk op tijd naar het hostel gebracht omdat we morgen vroeg de trein hebben naar Kandy (7 uur ’s ochtends). De trein schijnt hier nogal een beleving te zijn volgens de mensen in het hostel, dus ik ben benieuwd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jennifer

Actief sinds 17 Juni 2013
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 23349

Voorgaande reizen:

09 November 2018 - 21 November 2018

Sri Lanka

11 Oktober 2016 - 20 Oktober 2016

Ierland

31 Juli 2014 - 21 Augustus 2014

Europa Backpackreis

17 Juni 2013 - 20 Augustus 2013

Canada!

Landen bezocht: